nedeľa 27. marca 2011

maybelline - Silver Plum

 

Pred pár dňami som sa Vás v príspevku TU pýtala na skúsenosti s drogérkovými lakmi. Takže dnes si povieme niečo o laku Silver Plum od Maybelline. Síce o tejto značke nebola v komentároch ani zmienka, ale mňa celkom milo prekvapila svojim kvalitným štetčekom.
Už na obale sľubuje bezchybnú aplikáciu a obrázok sa naozaj zhoduje s tým, čo nájdete vo fľaštičke. Štetček je skôr tenší, plochý a má zaoblené okraje, takže oblúčik okolo kožičky vykreslí presne. Navyše sú samotné štetinky príjemne jemné a to je základný predpoklad pre lakovanie bez dier.
Čo sa týka odtieňa - nechápem názov Silver Plum... dobre, Silver je jasná strieborná perleťka. Ale Plum? Pozerám sa zo všetkých uhlov, no žiadnu slivku nevidím. Jedine broskyňu, tá je zreteľná. Celkovo je farba taká nenápadná, nevšimnuteľná a tak trochu aj nezaujímavá.
Ak si teda v drogérii vyberiete odtieň, ktorý Vám sadne viac ako mne tento, budete s Maybelline spokojné. Výdrž nie je sedem dní, ale myslím, že aj päť je dobré skóre :-)

Ak si chcete prečítať viac o štetčekoch, kliknite TU a nájdete starší článok v ktorom som sa tejto téme venovala. 


6 komentárov:

  1. Zmienka o Maybelline v tom prispevku nebola asi preto, ze je docela tazke najst v Dmke väcsi vyber lakov. Vzdy vidim tak 5 druhov Collorama a 5 druhov tychto väcsich a vsetky vyzeraju, ze su tam polozene uz niekolko rokov a to je tak vo väcsine Dm. Mozno inde maju väcsi vyber, len o tom neviem.
    Farba je v pohode, jemna a klasicka.

    OdpovedaťOdstrániť
  2. ja vlastne od maybelline mam ozaj len tie coloramy a tie su take no priemerne :D...tento vypada byt super ale ta farba je taka tiez priemerna :D...inak maybelline maju najlepsie spiraly :)) uz som mala vselijake a vsetky sa mi pacili :)

    OdpovedaťOdstrániť
  3. No téda! Ten je nádherný! Děkuji za tip.)

    OdpovedaťOdstrániť
  4. DM-ky v poslednej dobe vykradnuté, aspoň u nás v ZA, takže tento nemám:(btw - skúsim aspoň cez koment, nevie tu niekto kedy by mohla do predajní prísť nová kolekcia od essence - myslím tie fólie a laky? už si musia predavačky myslieť, že som trafená alebo čo, keď som v drogerge nasačkovana každý deň:)

    OdpovedaťOdstrániť
  5. Anonymný31.3.11

    Ty fotky a design blogu jsou vždycky tak krásné! A mě se tyhle Maybelline taky dobře nanáší, mám metalický fialový a červený :)

    OdpovedaťOdstrániť
  6. Bola by som rada kde by som si moa tento lak objednať,ďakuje

    OdpovedaťOdstrániť