nedeľa 29. mája 2011

barry m - Neon Pink & barry m - No.316


Čím jasnejšie svieti slnko, tým jasnejšie svietia aj moje nechty :-) Nalakovala som totiž krikľavú, ostrú až jedovatú ružovú od Barry M - Neon Pink. U väčšiny neóniek platí, že sa veľmi ťažko fotia, ale táto moja je výnimka a mne sa ju podarilo zachytiť v celkom reálnej podobe. Môžete sa pokochať :-) Tento lak je môj asi najvýraznejší a najružovejší. Mám pocit, že ho takým robia hlavne tie skoroneviditeľné modré odlesky, ktoré ružovej dodávajú takú príjemnú chladnú krásu.

Má trošku vodovejšiu konzistenciu, ale nerozlieva sa a úplne postačujúco kryje v dvoch vrstvách.
Ešte Vás chcem upozorniť, aby ste pri takto sýtych farbách nezabúdali na podlak. Síce mi táto manikúra nespôsobila zažltnuté nechty, ale pri ostatných značkách to tak byť nemusí...


Po nalakovaní šokujúcej pink som sa nemohla vynadívať na svoje nechty... a tiež som si všimla, že moje ruky vyzerajú nejako opálenejšie. A to je super vedľajší efekt! :-)

No a aby ma z tohto odtieňa nerozboleli oči, rozhodla som sa ho niečím rozbiť. Najlepšie mi na to poslúžil  Barry M - No.316 praskací biely lak. Nikdy sa mi tento "použitý" efekt moc nepáčil, hlavne čierne praskliny na mňa pôsobili veľmi lacno a až vulgárne. V podstate až tento lak ma presvedčil a asi už aj ja krakelovanie milujem :-)))


Navyše ma na ňom strašne baví to lakovanie a celý ten proces schnutia... ako sa celý náter postupne zmršťuje a rozpadáva a odkrýva základnú spodnú vrstvu. Stašne napínavé to sledovať :-)

Na záver celého lakovania som použila aj vrstvičku topcoatu, pretože neónka a aj práskač schnú matne. Počas celého týždňa, čo som toto kombo nosila, držalo ako pribité a pútalo pohľady všetkých okoloidúcich.
Páči sa aj Vám tak silno ako mne? :-) 


Už len na záver pripomeniem, že TU sa môžete zapojiť do súťaže o skvelé laky tejto značky. Ešte na to máte dva dni, tak šup, šup do toho.

4 komentáre:

  1. Skvělá kombinace, moc se mi líbí!

    OdpovedaťOdstrániť
  2. Hehe, představ si, že já mám zrovna na nehtech něco velmi podobného! Růžovou neonku od China Glaze a přes to Silver Shatter od OPI :-D

    OdpovedaťOdstrániť
  3. Anonymný29.5.11

    Oba jsou hezké :)

    OdpovedaťOdstrániť
  4. fiha, toto je zaujimave..moc neonove,no na leto je to skvele. Ten samotny ruzovy lak sa mi moc nepaci, no spolu s tym shatterom to vyzera dobre....s ciernym shatterom by to bolo tiez dobre.

    OdpovedaťOdstrániť