streda 22. júna 2011

opi - The Show Must Go On!

 

Môj najobľúbenejší lak. Z najobľúbenejšej kolekcie. Opi Burlesque - The Show Must Go On!.
Tu by som mohla aj skončiť a nechať hovoriť fotky, aj tak ten lak lepšie neopíšem.
To proste musíte vidieť. Tú nádheru!
Podľa mňa by sa mal zachovať ako nejaké kultúrne dedičstvo, národný poklad pre budúce generácie :-)
Ale vážne.


 Úplne milujem tento odtieň, najkrajší duochrome aký kedy moje oči videli. Základom je šťavnatá výrazná až fuchsiová ružová tvorená len samými trblietkami. Farby len tak hrajú. Tmavá ružová prechádza do korálovej, svietivej oranžovej a jasnej zlatej. Nikdy sa s ním nenudím :-)


Nanáša sa ako báseň, jednoducho a pohodlne dáte dve vrstvy a padnete na zadok. Tak ako ja po každom nalakovaní Show Must Go On!
Ostane krásne lesklý a ak ešte pridáte topcoat, môžete sa z neho tešiť ešte celý týždeň. Drží ako blázon :-)

Absolútne mu nemám čo vytknúť a pokračovanie by boli len ďalšie ovácie. Tým Vás zdržiavať nebudem. Ja z neho potrebujem minimálne ďalšie dva kúsky. Do zásoby.
Máte aj Vy lak, na ktorý nedáte dopustiť? Dokonalý po všetkých stránkach? Proste "srdcovku"? 

23 komentárov:

  1. Anonymný22.6.11

    Mně se líbí až teď s odstupem času :)

    OdpovedaťOdstrániť
  2. keď som si ho objednávala tak som o ňom mala malinovejšiu predstavu, potom pol roka ležal v skrini a pred mesiacom som ho vytiahla a nalakovala z núdze.. a očaril ma :) Akurát som naň dostala chuť :)

    OdpovedaťOdstrániť
  3. Je nádherný, takú farbu som ani nevidela.. je červeno-ružovo-bordová taká krásna :)

    OdpovedaťOdstrániť
  4. no tak ten je vážně úžasnej,ačkoliv nejsem na duochromy zatížená,tak tohle je fakt krása!

    OdpovedaťOdstrániť
  5. Tak to je přímo óda na lak :-) Budu se na něj muset podívat zblízka :-)

    OdpovedaťOdstrániť
  6. je to zaujimava farba, taka ako zapad slnka ale aj tak mi pride taky slavnostny :)...a mam aj srdcovku jeden ruzovy :))

    OdpovedaťOdstrániť
  7. wau tie odlesky su uzasne!

    OdpovedaťOdstrániť
  8. kind of glittery.i love it!so great colour :)

    OdpovedaťOdstrániť
  9. tento je aj jeden z mojich favoritov - aj ked mam len mini verziu :)

    OdpovedaťOdstrániť
  10. This colour is a dream <3

    OdpovedaťOdstrániť
  11. Pro mě je srdcovka asi China glaze Ruby pumps, i když bych se asi nedokázala vzdát ani oblíbených červených Opíků:-D
    Tenhle mi bohužel k srdci nepřirostl, vadila mi na něm právě ta měňavost a že na mě šel pořád do také divné rezavé barvy, která mi neslušela:-(

    OdpovedaťOdstrániť
  12. Úžasné fotky, krásně se ti povedl zachytit ten efekt! Já už ho taky měla, jako pěknej je, ale tak nadšená jako ty nejsem a navíc fotky mám děsný, takže ho budu muset asi přefotit.

    OdpovedaťOdstrániť
  13. Leží mi zatím v šuplíku. Já mám strach, že na mě bude taky do rezava, což se mi nelíbí. No musím ho co nejdřív vyzkoušet :)

    OdpovedaťOdstrániť
  14. Je supráckej. Fakt. (jde na google a zadává opi - The Show Must Go On! koupit, poté se plácá přes prsty a hledí na svůj rozpočet) Ale třeba mi ho někdo milý věnuje k svátku :-D

    OdpovedaťOdstrániť
  15. Úžasnýý..taky si ho brzo musím koupit..moje srdcovka je opi- Strawberry margarita..:)

    OdpovedaťOdstrániť
  16. tak ten je krááásny, neskutočne! :)

    OdpovedaťOdstrániť
  17. Anonymný12.3.12

    Tenhle OPI mám shodou okolností také (moc jich totiž nevlastním) a je fakt nádherný. Ale hrozně mě štve, že nevydrží :( Maximálně druhý den už se loupe. Co s tím? Podklad mám myslím dobrý (Orly Bonder), vršek také (Orly Glosser), zkoušela jsem ho i s jinými nad- i pod- , ale marně. A přitom je tááák nádherný! <3

    Jo a přijde mi podobný Pink Flame od Nubaru, ale ten nemám. Ráda bych je někdy srovnala ;-)

    Verunka

    OdpovedaťOdstrániť
  18. Anonymný24.7.12

    Kráááásný odstín!! :) :) Jak se třpytí... Takové laky mám nejraději. :) A moje srdcovka? Včera jsem jí objevila - Rimmel London 60 Seconds - odstín 610 Pompus ... :) Krásná temná fialová s jemnými třpytkami, které na světle mění lesk ... :) Mohu vřele doporučit ;)

    OdpovedaťOdstrániť
  19. prekrásny... a skvelý. ako všetky OPI laky ♥

    OdpovedaťOdstrániť