sobota 10. septembra 2011

manhattan - ProWhite Sapphire


Keď ma prepadne obdobie francúzkej manikúry, jeden lak sa stane pre mňa absolútne nepostrádateľným. Je to  Manhattan - ProWhite Sapphire a je úžasný. Možno pre Vás laky podobného typu nie sú novinkou, ale ja sa na náhodu spoliehať nebudem. Chcem aby ste o ňom určite vedeli všetci :-)

Ak sú Vaše nechty zažltnuté od častého lakovania (tak ako moje) a nechcete si kvôli tomu odopierať krásu a jednoduchosť francúzkej manikúry, poobzerajte sa po ňom. Ja už mám asi tretiu fľaštičku a plne mi vyhovuje. Vtip je v tom, že lak nie je priesvitný, prípadne mliečnobiely alebo ružovkastý ako je pri tomto lakovaní zvykom - ale má celkom výrazný fialový nádych, ktorý opticky rozjasní, vybieli a skrášli zažltnuté nechty. Zanecháva pekný vysoký lesk, rýchlo schne a plochý štetček je veľmi praktický. Na obale ešte píšu, že obsahuje spevňujúci zafírový prášok a nechty vytrvrdí. S tým môžem tiež iba súhlasiť :-)

Na prvých dvoch fotkách je aj porovanie s obyčajným čírym topcoatom od Catrice. Ten vidíte na ľavom obrázku - nie je na ňom nič zlé a tiež som s ním spokojná... Ale v pravo vidíte, že biele špičky prelakované dvomi vrstvami Manhattanu sú jasnejšie, žiarivejšie a žlté lôžka nechtov pôsobia oveľa krajšie. Proste nechty sú na pohľad "o triedu vyššie" :-)


Prípravok s podobným efektom nájdete aj u iných značiek. Určite ho má aj napr. Gabriela Salvette. Tak neváhajte, výsledok fakt stojí za to.

16 komentárov:

  1. No momentálně jsem dlouho neměla "francouzské" nebo "sheer" období, ale nějaké vybělovač budu muset sehnat, z toho věčného lakování si kvůli zažloutlým nehtům nemůžu průhlednost dovolit...
    Ostatní by si toho asi moc nevšimli, ale mně to vadí.
    Moc díky za tip, pokud bych nějaký fajn rozjasňovač/zesvětlovč nesehnala, určitě do Manhattanu půjdu.

    OdpovedaťOdstrániť
  2. Nádhera, já si koupila bílý lak na fr. manikúru a pořád se nemůžu dostat do toho grifu, abych měla pěkný bílý proužek. Takže zatím lak leží nehnutě ve skříni. Nejspíš se příští týden na něj vrhu :))
    Taky používám rozjasňovací lak, je super. Sice né, ten tvojí značky, ale to nevadí. Účel to plní taky.

    OdpovedaťOdstrániť
  3. Ako sa ti podarilo spraviť také pekné oblúčiky? :D Mne sa to vôbec nadarí.
    lifebysuzie.blogspot.com

    OdpovedaťOdstrániť
  4. asi si ho coskoro kupim:)

    OdpovedaťOdstrániť
  5. wau, presne som minule nad tým rozmýšľala, že sa opýtam v drogérke či nejaký taký lak na žlté nechty nemajú, ja mám tiež ten problém, že po častom lakovaní mám žlté nechty, ...... dík za radu, určite sa po tomto laku poobzerám :)

    http://tonkissforyou.blogspot.com/

    OdpovedaťOdstrániť
  6. Ahoj Veronika, prosim ta mozes mi poradit, ja som uz zufala... Ked si nalakujem nechty, tak vzdy rano mam otlacene /ako od latky/ alebo nieco...proste nikdy niesu ako po nalakovani. Tak napr. si dam podkladovy Avon /ciastocky zlata/ potom Mavala a niekedy vrchny na lesk...no a to si nelakujem vecer ... ja uz neviem, je to v kvalite laku? Prosim porad...dakujem moc Sylvia
    Samozrejme - som zabudla...mas uuuuuzasny blog.....

    OdpovedaťOdstrániť
  7. noo akoto ze ty si si dala FM? :D :-O ...inak to je dobra finta to fialove, musim si to tiez kupit :D...BTW som spat, len som nemala cas, ale sledujeeeem :D

    OdpovedaťOdstrániť
  8. jaaj a este som chcela, ze nakoniec si si dala mandlicky? :)

    OdpovedaťOdstrániť
  9. Som moc rada, že som Vám dala dobrý tip :-)
    Sylvia: Mail som Ti písala, len sa asi vyskytol nejaký tecnický problém, lebo sa nedoručil... :-( Preposlala som ho ešte raz, tak dúfam, že už príde! :-)
    Marta: Vitaj späť! A áno, mám už dva týždne mandle. Zatiaľ ok, som zvedavá dokedy ma budú baviť :-)))

    OdpovedaťOdstrániť
  10. ahoj,poradila by si aj mne,mám rovnaký problém ako Sylvia

    OdpovedaťOdstrániť
  11. Noooo Veronika, tak musis napisat asi samostany clanok o tom , aby sme nemali tieto problemy s otlacenym lakom... a napis aj laky vrchne aj podkladove... co su najlepsie aby to vydrzalo... dakujeme ti aj s Kahlan

    OdpovedaťOdstrániť
  12. aj mne by sa zišla rada, ktorú žiadala Silvia :)zalezi to len od laku? resp od nadlaku, podlaku a pod? dakujeem

    OdpovedaťOdstrániť
  13. Keďže sa mi ani na tretí krát nepodarilo doručiť mail do Sylvinkinej schránky, kopírujem ho sem. Snáď nevadí porušenie listového tajomstva a pomôže aj Vám ostatným:

    "Mne sa podobná vec tiež občas stane. Podlak mám tiež z Avonu-24k, tak tým to určite nebude. Ja som s ním veľmi spokojná :-) Mavala sú kvalitné laky, ale chyba môže byť v hrubých vrstvách. Ja keď sa ponáhľam s lakovaním a nenechám dostatočne jednotlivé vrstvy laku uschnúť, tiež sa mi odtlačí vankúš. Skús si medzi lakovaním robiť prestávky aby vrstvy uschýnali postupne. Prípadne ešte môže byť chyba v nadlaku - ak nie je kvalitný, rýchloschnúci, tak môže tie spodné vrstvy akoby rozleptať. Najradšej by som ti poradila kúpiť topcoat Seche Vite - s ním uschne akýkoľvek hrubý nános laku behom pár minút, ale je dosť drahý a ťažko dostupný. Skús sa teda poobzerať po nejakom rýchloschnúcom priesvitnom laku, ktorý presuší všetky vrstvy laku.

    Tento vyskúšaný nemám, ale možno by fungoval:
    http://nechtovyshop.sk/060-speedy-top-coat-rychloschnuci-vrchny-lak-p-9729.html

    prípadne tiež toto vyzerá zaujímavo:
    http://nechtovyshop.sk/airshield-15ml-vrchny-nadlak-p-823.html
    http://nechtovyshop.sk/freeze-dry-instant-polish-dryer-15ml-rychly-susic-laku-t308-p-10708.html

    Dôfam, že som poradila :-)"

    OdpovedaťOdstrániť
  14. Dakujem /dakujeme/ moc.... uz objednavam.... pa pa

    OdpovedaťOdstrániť
  15. Dakujeem aj ja! Kupila som si zatial len sprej essence, zatial si myslim, ze je ok, nemala som este cas lakovat si nechty nejakym "hustejsim" lakom, ktory dlhsie zaschyna, taaakze este neviem velmi posudit, ci funguje fakt super. Ale zrejme si objednam aj cez net (nech mi poriadne presusi tie vrstvy laku)len sa mi nechcelo cakat :D a ty konkretne aky pouzivas? (ak vobec nejaky ano)

    OdpovedaťOdstrániť
  16. uz to vidim, Seche Vite :) koment som citala uz davnejsie, len som nebola prihlasena, tak som nemohla odpisat :)
    zajtra idem na Interbeauty, tak sa tesiiim :D snad aj nejake laky nakupim :D

    OdpovedaťOdstrániť