utorok 6. decembra 2011

opi - DC Limited

Ahojte moji drahí!
V prvom rade sa Vám chcem ospravedlniť za moju nečinnosť v poslednej dobe. Áno, som zlá, zlá blogerka - nechala som Vás na pospas neistote, či sa ešte vrátim, či som neumrela a tak podobne.
Pravda je však taká, že som na môj blog a na Vás čitateľov myslela veľmi intenzívne, ale okolnosti a občas aj lenivosť mi nedovoľovali pridať ďalšiu recenziu :-) Navyše ma na budúci rok čaká jedna príjemná udalosť a musela som niekoľko vecí vybaviť už teraz. V súčasnosti sa však už oddávam predvianočným činnostiam a popri upratovaní a pečení si na články už čas určite nájdem.


No, dosť bolo nezaujímavých rečí, poďme k niečomu zábavnejšiemu - k laku Opi - DS Limited. Na svoju chvíľu čakal u mňa v počítači pomerne dlho. Aj vo videu na konci článku si môžete všimnúť slnečné lúče, o ktorých už teraz ani nechyrovať :-) No týmto lakom si ich môžete trošku pripomenúť.
Odtieň je podľa mňa veľmi pekný, taká škoricová jemne narúžovelá marhuľka :-) Zvyčajne mi podobné farby nepristanú a vyťahujú mi z pleti červené podtóny, tento je však iný. Snáď to bude tými holografickými čiastočkami, ktoré ochladzujú teplú zrzavú a tento neduh opticky odstránili.
Celkovo ide o podarenú kombináciu, keďže DS Limited v sebe spája bežne nositeľnú tlmenejšiu hrdzavú farbu s veselými a šantivými holografickými trblietkami. Na prvý pohľad teda ostáva nenápadný, ale keď sa pozriete bližšie, vie Vás očariť ;-)


Na konzistenciu si však dajte pozor. Je pomerne dosť tekutá a má vo zvyku utekať a rozlievať sa k okrajom. Preto sa pri lakovaní prvej vrstvy sústreďte. Pri druhej to už ale také strašné nie je a navyše táto druhá vrstva je už aj konečná zastávka - viac nánosov nie je treba, plne kryje a trblieta sa.
Ako už pri holografických lakoch býva zvykom, aj tento veľmi rýchlo schne a povrch ostáva hladučký. Horšie je to už s výdržou... tri dni sú jeho maximum.

11 komentárov:

  1. môžem sa spýtať za koľko sa dá zohnať?

    OdpovedaťOdstrániť
  2. fuha, ten ma fakt zaujal,nevsedny...

    OdpovedaťOdstrániť
  3. a ja že kde si??!!! :D a ja viem asi o čo ideee svadba, že že žeeee :) sa teším aj za teba :D dúfam, že nevadí, že som to prezrazila...ak joo rýchlo to zmaž :D alebo to bolo niečo inééé??? (áno, som zvedavá)...a k laku pekný, ale nechcela by som ho :D

    OdpovedaťOdstrániť
  4. Anonymný6.12.11

    A ta příjemná událost je laděná do bíla? :)

    OdpovedaťOdstrániť
  5. ahojcek, prosim ta kde kupujes v Ziline O.P.I. ? alebo objednavas cez opi.sk ? dakujem moc Sylvia

    OdpovedaťOdstrániť
  6. Lizzy: Ja som ho kúpila myslím za nejakých 7€ v Nailclub v Auparku v BA.
    MissMarta, Sonidlo: Áno, baby - prekukli ste ma :-) Aj ja sa moc teším a veľmi dúfam, že sa mi v tom zhone čo ma čaká podarí nezanedbávať blog :-)
    Sylvia: Ahoj Sylvia. Opi sa v ZA kúpiť nedá. Ja si tieto laky objednávam buď z opi.sk, alebo ich kúpim v NaiClub v Auparku v BA. Sú to však dosť drahé záležitosti a lacnejšie sa dajú zohnať na e-bay.

    OdpovedaťOdstrániť
  7. Tento komentár bol odstránený autorom.

    OdpovedaťOdstrániť
  8. Dakujem moc, do BA chodievam. Dik Sylvia

    OdpovedaťOdstrániť
  9. Anonymný26.1.12

    dajú sa o.p.i laky kupit aj v košiciach ?? :)

    OdpovedaťOdstrániť