utorok 8. mája 2012

sally hansen - Grass Slipper & nyc - Lights-Camera-Glitter


Väčšinou sa snažím značky a odtiene lakov na mojom blogu striedať, no dnes som sa musela s Vami opäť podeliť o skúsenosti so Sally Hansen - Grass Slipper.
Mala som ho vyhliadnutý už dávnejšie, ale kvôli cene 10€ za v podstate drogérkový lak som otáľala :-) Najmä, keď podobný od Essence a Opi už mám (TU). Nakoniec ma však predbehol môj drahý nastávajúci a kúpil mi ho len tak, pre radosť. A tú radosť mi teda naozaj spôsobil veľkú!

Pretože okrem krásnej sviežej kyselkavej zelenej farby, má tento lak neuveriteľnú výdrž.
Lakovala som ho ešte minulý týždeň v stredu a nech počítam ako počítam, vychádza mi, že ho nosím už siedmy deň. Príde mi to neuveriteľné, pretože lak je stále v dobrej kondícii. Končeky má ošúchané naozaj minimálne, nikde sa nič neodlupuje a stále je pekne lesklý. Jediné, čo napovedá, že ho mám na nechtoch dlhšie, sú asi milimetrové odrasty. Na komplet manikúru som použila podlak od Miss Sporty, dve vrstvy tohto "zelenáča", jednu vrstvu glitríkov a na záver tiež jednu vrstvu nadlaku Seche Vite.

Možno má dlhú výdrž za následok Seche Vite, ale sedem dní mi ešte ani s ním lak nevydržal... Možno ten trblietkavý efektový lak od N.Y.C. - Lights-Camera-Glitter základnú zelenú priklincoval trblietkami k nechtu... Naozaj neviem... No celá situácia ma fascinuje a určite čoskoro otestujem odolnosť ďalších lakov od SH. Začala som ich mať v obľube :-)

po týždni
 No aj keby to s trvácnosťou tak nakoniec nebolo, všetci spoločne sú veľkí kamaráti. Jemnučké holografické zrniečka, tyrkysové a fialovo-strieborné šesťuholníčky vytvorili z mojej manikúry rozkvitnutú lúku :-)  A podľa mňa im to spolu krásne pristane, čo poviete? ;-)

21 komentárov:

  1. Naozaj skvelá kombinácia :)

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. Aj ja si myslím, dokonca ma ten týždeň vôbec neudila! A to už je čo povedať... :-)

      Odstrániť
  2. Odpovede
    1. Vedela som, že zelená sa Ti bude páčiť :-)

      Odstrániť
  3. Tak ten je úplně výborný! Takových zelených není nikdy dost :) teda alespoň u mě :)

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. No ja mám v súčasnosti tri, takže "dosť" som si práve povedala :-)

      Odstrániť
  4. tak tohle je vážně bomba! jak barva, tak kombinace i výdrž, tenhle lak je snem snad každé z nás:))

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. Čo sa výdrže týka, tak sen to určite je. Vážne som z neho bola prekvapená. Čo sa týka farby, tak neviem... aj na mňa je to dosť bláznivý odtieň :-)))

      Odstrániť
  5. krásne :) ten Sally Hansen je fakt super, ale cena 10€ ma odrádza :/ keďže kupujem si jedine s môjho vreckového :D (2€ na týždeň ) :D a ten od NYC som si chcela kúpiť, ale niak ma to prešlo, asi začnem opäť nad ním premýšľať :)

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. To uznávam, že 10€ za lak je dosť, najmä v takomto výstrednom odtieni :-) Ale tento N.Y.C je fajn, na fotkách to nie je moc vidieť, ale krásne sa trblieta.

      Odstrániť
  6. podobne limetkove odtiene lakov moc na nechtoch nemusim, ale tato kombinacia sa mi naozaj paci, krasna a podarena! ^^

    OdpovedaťOdstrániť
  7. ten je krásny! aj s tými trblietkami super vyzerá :) Ja som na neho pozerala v DM, ale zdá sa mi drahý... ale ako to vidím tak asi si našetrím :D

    OdpovedaťOdstrániť
  8. Tá zelená je nááádherná, krásne pozitívna a šťavňatá a jednoducho super!! Glitríky jej jednoznačne neublížili, práve naopak, vydarené, veľmi! :)

    OdpovedaťOdstrániť
  9. Ten od NYC mam aj ja, momentalne mi tak dlho (aj napriek tomu, ze sa ho snazim silou mocou supat) drzi Gabriela Salvete :) Inak krasa farba a glitriky od NYC ja zboznujem :)

    OdpovedaťOdstrániť
  10. To je boží kombinace!! Ohromně to zvedne náladu :)

    OdpovedaťOdstrániť
  11. Anonymný9.5.12

    Mne minule vydržal 7 dní bez poškodenia obyčajný lak od Essence za 2 eurá :)lakovala som ho narýchlo bez podlaku a nadlaku a rátala som, že vydrží max. 2 dni. Na siedmy deň som ho odlakovala sama, lebo sa mi k nemu už nechcelo vymýšľať oblečenie :D

    OdpovedaťOdstrániť
  12. paráda :) na tieto dni ako stvorený a v podaní s trblietkami dávam + !

    OdpovedaťOdstrániť
  13. great combo, love it :-D
    i just stumbled up on your blog and i'm so glad i did, because i've seen some great nail art, love your work... you got me with dexter :-D

    OdpovedaťOdstrániť
  14. Ta foto s kvietkami je skvostna!! Dovol mi pozvat ta na moju giveaway
    http://redblackwhite-nelka.blogspot.com/2012/05/giveaway-3.html

    OdpovedaťOdstrániť