pondelok 22. júla 2013

Summer Challenge: Nautical


Na dnešnú tému z mojej výzvy Summer Challenge (viac info TU) som sa tešila asi úplne najviac. Námornícky motív býva jarnou a letnou stálicou každý rok a keďže mojou obľúbenou farbou je  tiež tmavomodrá, vedela som, že Nautical manikúru si užijem ;-)

Nechcela som však vás a ani seba nudiť osvedčenou kombináciou červeného, modrého a bieleho laku, tak som k trikolóre pridala ešte béžovú. Myslím, že všetky farby k sebe krásne pasujú, práve tá béžová zjemňuje kontrast medzi nimi a dodáva taký jemný "vintage nádych".


Ak sledujete môj Facebook (TU), možno už tušíte, že tento nail art bol aj skúškou mojich nových serepetičiek na nechty. Z bornprettystore.com som si za pár centov objednala nové tenučké štetce, moderné zlaté a strieborné vybíjance a konečne aj ozdobné pásky na nechty. A to všetko som použila :-)
Zlaté peniažteky vyzerajú ako gombíky na námorníckej uniforme, pásky mi pomohli vytvoriť trochu rovnejší pásikatý vzor a so štetcami som čarovala pri DIY nálepkách na nechty.

Ak ste sa pozastavili na poslednom slovnom spojení, pekne pokračujte, všetko vysvetlím ;-) Vyskúšala som novú techniku zdobenia, ktorú som napozerala na YouTube (napr. TU). A nedopadlo to vôbec zle.
1. Podstata spočíva v tom, že na rovnú igelitovú fóliu (radšej hrubšiu) nanesiete do tvaru malého štvorčeka nejaký dobrý priesvitný lak. Ja odporúčam Seche Vite alebo Tekuté Sklo, tie sa dajú potom z fólie dobre odlepiť.
2. Necháte uschnúť a pokračujete štetcami, bodkovačom a farebnými lakmi, z ktorých vytvoríte vzory aké vás napadnú. Veľká výhoda pri tejto technike je to, že všetko maľujete pravou rukou, takže výsledná manikúra na oboch rukách bude rovnaká :-)
3. Keď už celý výtvor uschol, odlepíte ho z fólie, môžete jemne obstrihnúť a prilepíte ho na čerstvo nalakovaný, ešte mokrý necht. Jemne popritláčate a nakoniec všetko zalakujete topcoatom.


Uznávam, že je to trochu babračka, ale mne táto technika zachránila dnešný článok. Vedela som, že nebudem moc stíhať urobiť si na pondelok nechty a tak som využila čas, ktorý som mala predchádzajúci týždeň. Pripravila som si zdobenie v podobe týchto nálepiek pár dní dopredu :-)


Už tradične vám na záver článku ponúkam tiež fotografie od bloggerky Pipi, ktorá statočne spolupracuje na Summer Challenge a moc sa jej darí. Námornícku tému vystihla veľmi dobre - kotvičky, pásiky, čajky a ružičky, všetko tu máme :-)


Ako sama píše k opisu svojho nail artu, použila biely lak ako podklad, maľovala akrylovými farbami a pečiatkovala červeným lakom. Na jej blogu si dokonca môžete pozrieť aj video-návod (TU)


17 komentárov:

  1. Baby, super sa vám to podarilo :) Ja som vsadila na klasiku a nič moc originálne som nevymyslela :D

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. Tak myslím, že ani toto nie je extra originálne, ale treba dať mozgovým závidím aj oddych ;-)

      Odstrániť
  2. Anonymný22.7.13

    Waaaaau :)

    OdpovedaťOdstrániť
  3. Túto techniku musím aj ja niekedy vyskúšať, nikdy ma to nenapadne keď si idem spraviť nechty a pritom by som si tak veci o dosť zjednodušila ;)

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. Na pravej ruke určite, je to pohodlnejšie. Na ľavej zasa zbytočná babračka, pokiaľ si nálepky nerobíš dopredu.

      Odstrániť
  4. Zase krása :) vytváříte mistrovská díla :)

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. Moc ďakujeme ;-) Ale zas takú umeleckú hodnotu to nemá... :-)

      Odstrániť
  5. Niekedy daaavno som na youtube tiez videla takyto navod na DIY plamene na nechty :) Zdalo sa mi to dost babrave ale ked sa na to pozeram dnes, urcite je to jednoduchsie ako sa babrat s kreslenim na lavu ruku, ako si sama napisala. A vysledok fajt stoji za to. Nechty su krasne :)

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. Ďakujem! Na pravej ruke je to fakt lepšie a pohodlnejšie zdobenie, len treba odskúšať dobrý priesvitný lak, aby sa nálepka nepotrhala.

      Odstrániť
  6. Krásne! :) Prosím ťa akého odtieňu je ten OPI lak?

    OdpovedaťOdstrániť
  7. Anonymný23.7.13

    prostrednik je TOP

    OdpovedaťOdstrániť
  8. Teda Veve, super! :) Já doufám, že vás tento týden stihnu znudit aspoň tou klasickou kombinací bílé, modré a červené :D
    A ta vychytávka s malováním na folii je fakt zajímavá, možná to zkusím taky :) Výhoda, že na nehet přenášíš už jen hotový a v rámci možností povedený motiv. Kdežto když se ti to nevydaří napoprvé na nehtu naostro, tak můžeš odlakovat vše i s podkladem. A navíc paráda, že si motivy můžeš připravit takhle dopředu :) Měla bych začít taky víc sledovat takové vychytávky na YouTube :)

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. No, na YouTube toho vždy toľko objavím, že to ani vytvoriť nestíham ;-) Niečo funguje lepšie, niečo horšie, ale práve toto je celkom praktický nápad a určite som ho nevyužila naposledy ;-)
      A na tvoje nechtíky sa samozrejme opäť mooooc teším! <3

      Odstrániť
  9. ohohoo ta kresliaca technika bude mozno konecne nieco pre mna! :D urcite vies ze ja kreslit neviem a takto na stole a s pravou rukou to mozno pojde aj mne ;) :D inak na Pipinej manikure su krasne tie ruzicky :)

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. Aj táto technika má svoje muchy, ale keď chceš mať istotu, že budú obe ruky rovnaké - nepoznám lepší spôsob. Len treba otestovať tie nadlaky, nie s každým to funguje.
      A Pipine ružičky aj mňa očarili, krásne sa podarili! :-)

      Odstrániť