streda 20. augusta 2014

Sally Hansen - Celeb City

Dnes mám pre vás tip na jeden základný odtieň do lakovej zbierky. Pri červenej, béžovej a ružovej, ktoré snáď nikomu nechýbajú je podľa mňa strieborná (prípadne zlatá), ďalším "must have" kúskom. Tieto metalické kovové farby sa dajú pekne zladiť so šperkami, ktoré nosíte a hodia sa teda ku každému oblečeniu.


Keď mi doslúžil strieborný lak od Miss Sporty (článok TU), poobzerala som sa po niečom podobne trblietavom v drogérii v stojane s mojou obľúbenou značkou Sally Hansen. A našla som! :-)
Odtieň s názvom Celeb City z rady Xtreme wear poputoval do košíka.
Je to klasická farba strieborných kovov, jemne trblietavá, svetlá, no pritom na nechtoch skutočne zažiari.
Nanáša sa celkom dobre, no je potreba si dať pozor na tekutejšiu konzistenciu, ktorá má tendenciu zatiecť ku kožičke. Napriek tomu je prekvapivo dobre pigmentovaný a už prvá vrstva by pre kratšie nechty mohla byť tou jedinou. Ja som samozrejme dala vrstvy dve, aby som dosiahla naozaj sýty, fóliový vzhľad.


Čo sa výdrže týka, tak som spokojná. Na mojich nechtoch vydržia laky Sally Hansen tak cca 4 dni. Aj tento bol na tom podobne. Asi po treťom dni som začala pozorovať trochu oťukané končeky a na štvrtý deň sa mi z jedného nechtu odlúpil kúsok.
Takže som to celé s kľudným svedomím odlakovala a tešila sa zas na novú manikúru. Veď mňa aj tak dlhšie jeden lak nebaví nosiť :-)

Ja som s týmto fešákom spokojná a iný strieborný lak už nehľadám a vlastne ani nepotrebujem - využijem ho aj takto na celé jednofarebné nechty a vďaka jeho dobrej krycej schopnosti aj na nail art.
Ten mám pre vás dokonca aj pripravený. V niekotrom z nasledujúcich článkov vám ho ukážem v kombinácii s kamienkami a kovovými ozdobami v rockovom štýle.
Tešíte sa? :o)



13 komentárov:

  1. Stříbrná barva je pro mě must have a to i na nehtech...Tento lak je krásný,já mám tedy ten od Miss Sporty,ale až nebude,poohlédnu se po tomto,děkuji za tip:-)

    OdpovedaťOdstrániť
  2. Ojojoj... krásny je. Mám síce podobný od Miss Sporty a aj Catrice, ale pri najbližšej návšteve DM si ho okuknem :)

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. Okukni, mne vyhovuje veľmi. Ale inak ani ten Miss Sporty nebol zlý...

      Odstrániť
  3. Asi nejkrásnější stříbrná barvička, jakou jsem kdy viděla :)
    veru-life.blogspot.cz

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. Vážne? :-) tak to som rada, že som sa ti trafila do vkusu :-)

      Odstrániť
  4. krásná stříbrná, takže až doslouží stříbrný Flormar asi půjdu do téhle :)

    OdpovedaťOdstrániť
  5. jasné, že sa teším,....som zvedavá!:)

    OdpovedaťOdstrániť
  6. tak toto je fakt dokonalý strieborný lak, ak sa mi minie ten od GS....

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. Ano, ja som s ním moc spokojná. Od GS som strieborný neskúšala, ale ak je taký dobrý ako ich zlatá, tiež musí byť moc fajn :-)

      Odstrániť
  7. Na nail art se rozhodně těším ! :) Lak vypadá skvěle.

    OdpovedaťOdstrániť