pondelok 8. septembra 2014

Autumn Challange: Indian Summer

V pondelkový večer pokračujeme nail-artom na druhú tému mojej jesennej challenge. Témou je, ako už podľa nadpisu viete, babie leto - Indian Summer.
Som rada, že článok vyšiel práve na dni, kedy je vonku pekne a slnečno. Nie som si síce istá, či sa to dá nazvať už babím letom, alebo ešte len pokračujúcim letným letom, ale nevadí :-)


Na vytvorenie tejto manikúry som si vybrala tri krémové laky vo farbách jesenného zapadajúceho slnka. Stredne oranžový lak je od Art de Lautrec s číslom 470, žltý je Nubar - Lemon a posledný je fialkový Avon - Luxe Lavender.
Laky som postupne naniesla na jemnú špongiu a "naťupkala" na nechty, tak aby neboli medzi jednotlivými farbami ostré prechody. Jednoducho aby sa fialová prelínala do oranžovej a oranžová sa zasa jemne rozpíjala do žltej.
Nechala som to poriadne zaschnúť a medzitým si nastrihala na kúsky tenučkú ozdobnú pásku na nail art. Potom som ju nalepila do tvaru lúčov a celé to prelakovala trblietavým krásavcom Opi - You Only Live Twice, o ktorom ešte určite budete počuť :-). Tentoraz som na nič nečakala a pásku odstránila skôr ako stihla vrchná farebná vrstva zaschnúť. Odhalila som tak to, čo som prácne predtým vyrobila.

Ešte vidím priestor na zlepšenie sa v tejto technike, ale v krátkom čase, ktorý som na dnešné nechty mala, je to celkom fajn. A naozaj mi pripomínali večerný súmrak po krásnom letnom dni :-)


Ak by ste si chceli pozrieť čo Autumn Challenge obsahuje a na čo všetko sa môžete nasledujúce mesiace tešiť, prečítajte si úvodný príspevok TU.



  • Ďalšiu krásnu inšpiráciu, ktorú určite nevynechajte, vymyslela šikovná Alicka. Ide o moc zaujímavý nail art s ešte zaujímavejším lakom. Myslím, že sa jej to krásne podarilo, veď posúďte sami v jej článku TU.
  • Tiež Lucke, ktorá na svojom blogu následuje moju challange sa s témou krásne pohrala. Vybrala tie sviežejšie jesenné farby a technikou s použitím slamky vytvorila skutočne zábavnú manikúru. Pre viac fotiek a celý postup, určite kliknite na jej článok TU.



A ak sa chcete zapojiť do tejto témy, vytvorte svoj nail art a pošlite mi link alebo rovno fotku na adresu nailsmaniac@centrum.sk. Bude mi potešením pridať váš výtvor do tohto článku! :-)



9 komentárov:

  1. Veľmi vydarené :) Super, že ten vínový trblietavý je taký priesvitnejší a ten gradient pod ník vidno. Chvíľku som dumala, či si nezabudla na jeden lak, lebo to vyzeralo, že aj tá vrstva, čo išla nad pásky je tiež gradient! A dnes som si akurát vravela, kedy bude Veve robiť ďalšiu tému :) Celkom sranda, aj ja sa dnes chystám ešte...

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. Ja som si toho gradient efektu všimla tiež až na fotkách :-) To robilo to, že som dala cez tie pásky len jednu vrstvu, tak farby pod tým ešte presvitali.
      Teším sa na všetky tvoje výtvory podľa mojej challenge, ide nám to dobre :-)

      Odstrániť
  2. Téééda, nehty vypadají úžasně, ty musely dát hodně práce :)
    veru-life.blogspot.cz

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. Až také náročné to práceže nebolo :-) Ale ďakujem za pochvalu, som rada, že sa páčia :-)

      Odstrániť
  3. To je tak krásný ♥

    OdpovedaťOdstrániť
  4. Krásný nail art a velmi povedená barevná kombinace :)

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. Ďakujem, myslím, že prím hrajú práve tie farby, lebo zasa nejaký komplikovaný nail art to teda nie je :-)

      Odstrániť
  5. Tieto sa mi veľmi páčia, aj tá farebná kombinácia je veľmi dobre zvolená :-)

    OdpovedaťOdstrániť