piatok 21. novembra 2014

Autumn Challenge: First Frost

Tak a je to tu. Posledná téma z mojej vlastnej vymyslenej jesennej výzvy je splnená! Juch! :-)
Desiatym námetom mal byť prvý mráz, ktorý v týchto dňoch (aspoň u nás) nehrozí... No a aby som nebola medzi pospolitým ľudom za blázna, čo chodí so snehovými vločkami na nechtoch, poňala som dnešný výtvor trochu abstraktnejšie.


Ako základ pre moju dnešnú jednoduchú manikúru som použila klasický biely lak s príznačným názvom OPI - Alpine Snow a nalakovala som ho v dvoch vrstvách.

Potom som zapátrala v mojich zásobách a vybrala si lak od značky Golden Rose z kolekcie Jolly Jewels. Má označenie No.102 je to jeden nádherný lak s množstvom strieborných glitríkov, ktoré sú v troch veľkostiach od jemného shimmeru po väčšie hexagóniky. Naniesla som ho len jemne, po jednej strane nechtového lôžka a trošku štetčekom rozmazala dostratena.
Už v tejto fáze to celé vyzeralo veľmi pekne, mrazivo a zimne...


Poslednou bodkou boli ešte tmavomodré flitre, ktoré som si kúpila už dávnejšie, ale doteraz som ich nepoužila. Naťupkala som ich zopár do ešte mokrého strieborného laku a prelakovala top coatom.
Myslím, že sa podaril veľmi jednoduchý a efektný nail art, ktorý sa krásne trbliece a pritom nie je zbytočne nápadný. A bude krásny aj v iných farebných kombináciách.


Ako sa vám páči?
A ako sa vám páčila celá jesenná výzva? Či už máte nail artu po krk? :-)


31 komentárov:

  1. Tak to je ideální první mráz a psůbodí to na mě elegantně :)

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. Ďakujem! A skutočne to bolo také sviatočné :-)

      Odstrániť
  2. Ty nehtíky jsou krásné a jsem ráda, že mám doma podobné laky, tak si tento nailart udělám :)
    Blog by Veru

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. Len smelo do toho, nebolo to naozaj nič náročné!

      Odstrániť
  3. Dokonale to ten první mráz vystihuje :). Krása!

    OdpovedaťOdstrániť
  4. Veľmi pekne si sa s tým vyhrala :) pozerala som si aj ostatné tvoje nechtové inšpirácie :) výzvu si zvládla na 100 % :)
    Ak budeš mať chuť, pozývam ťa na môj blog, mám tam novú videorecenziu na produkty za november :)
    http://finallysomefashion.blogspot.sk/

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. Som rada, že sa ti moje jesenné nail arty páčili! :-)

      Odstrániť
  5. Tohle je moc krásný Veve :)

    OdpovedaťOdstrániť
  6. Anonymný22.11.14

    Naprosto nádherné! ♥
    Já bych na to asi neměla trpělivost... :D :)

    Monča z Like Lady ♥

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. Ďakujem! Ale pokiaľ by si vynechala ukladanie tých modrých glitrov, tak to až toľkú trpezlivosť nepotrebuje :-)

      Odstrániť
  7. Překrásné nehty, to se vážně povedlo! Líbí se mi to daleko víc než nějaké vločky na nehtech ;)

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. Tak to som rada, mne to chvíľami pripadalo trochu málo... ale v jednoduchosti je krása :-)

      Odstrániť
  8. nadherne a myslim, ze temu si vystihla skvele aj bez vlociek. lahke je nalakovat nejaku tu vlocku (resp. vymysliet si ju), ale nail art je o niecom, co si sama vymyslis :)

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. Moc ďakujem, som rada, že sa ti tento výtvor páči. Rada sem dám občas niečo jednoduché, čo sa dá ľahko urobiť - aby si to mohlo vyskúšať viac čitateľov.

      Odstrániť
  9. jesenná výzva ma veľmi bavila, krásne si si poradila s témami. Veľmi sa mi páčilo harvest, sviečky, daždivé dni, či indiánske leto... A teším sa na najbližší program na tvojom blogu ;-)

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. Moc si vážim takúto pochvalu od teba. A na december sa tiež obrovsky teším :-*

      Odstrániť
  10. Veve, opäť si nesklamala a tá modrá je tam dokonalý akcent!:)

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. Tá modrá sa k tej striebornej a bielej sama pýtala :-)

      Odstrániť
  11. krásny vzhľad! jemné, elegantné, vyskúšam doma, snáď sa mi to podarí aspoň z polovice tak dobre ako tebe! Jesenný výzva bola skvelá, teším na zimnú edíciu :P

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. Moc sa radujem, že som ťa inšpirovala, iste sa ti to podarí - nebolo to vôbec komplikované, ale ten konečný efekt stál za to :-)
      A aj nejaké zimné inšpirácie budú, už na tom pracujem :-)

      Odstrániť
  12. what a lovely colour combo <3

    OdpovedaťOdstrániť
  13. krásne :-)
    pozývam vás na môj nechtový blog :-)
    polishland

    OdpovedaťOdstrániť