sobota 14. februára 2015

3. valentínsky tip: Oblečte si sexi prádlo!

Dúfam, že o tomto čase už máte za sebou pekné prebudenie do valentínskeho rána, deň strávený s vašim vyvoleným a teraz si tiež užívate večer pri nejakej príjemnej činnosti. Ak váš večer ešte nezačal, ale zastihla som vás v priebehu príprav, možno sa bude hodiť tip na valentínske nechty.


Posledný nail art z tejto romantickej série bude trochu viac sexi. Iste ste za posledné týždne zahliadli v obchodoch veľa obnažených figurín, zakrytých len rafinovanými kúskami čipky a aj vy premýšľate aká bielizeň sa vám k dnešnému večeru hodí... Iste si dávate záležať viac ako po iné dni :-)
Ja som tentoraz zvolila korzet.


Viem, asi sa dá o ňom povedať, že viac zahaľuje ako odkrýva, No je to skutočne kus odevu, čo stojí za to vyskúšať. A keď nie inak, tak aspoň na nechtoch. Aj tam vyzerá dosť sexi :-)
Budete na to potrebovať nejaký mliečnobiely priehľadný lak, taký ako sa používa pri francúzskej manikúre. Ďalej farebný lak na samotný korzet, potom nejakú kontrastnú farbu na čipku a na záver čierny lak, alebo akrylovú farbu na šnúrku.


Z nástrojov vám bude stačiť bodkovač a tenký štetček. No a samozrejme trochu trpezlivosti a pevnú ruku. Aby sa vám lepšie tvorilo, pripravila som pre vás aj malý fotopostup, kde sa krok za krokom dozviete ako na vec.


Mimochodom, zaujímalo by ma, či sú pre vás takéto návody prínosné, či ich využijete niekedy a či v nich pokračovať?


6 komentárov:

  1. Ty jsi tak šikovná Veve :)

    OdpovedaťOdstrániť
  2. Ja sa neviem rozhodnúť, ktoré boli najkrajšie. Takže všetky, lebo každé mali niečo do seba!

    OdpovedaťOdstrániť
  3. naozaj velmi pekne, si skutocne sikovna :)

    Beauty by Bellatrix

    OdpovedaťOdstrániť
  4. Tiež som si hovorila, že by som mohla priateľa tak trochu prekvapiť a práve na Valentína, ktorý už je za pár dní si kúpiť nejaké sexi bielizeň. No áno, ale kde zohnať? Ja som sa teraz pozerala na obchod, kde nakupujem spodnú bielizeň normálne a tam teda veľa takých vecí nemajú. Nejaké tipy?

    OdpovedaťOdstrániť