nedeľa, 28. novembra 2010

essie - Natural Cotton



Som úplne natešená z tohto laku! Aj vám sa zdá jeho odtieň prekrásny, jemnučký a mliečkový? Ako kožúšok malého zajačika, či mačiatka... proste taký "ťuťuli-muťuli" :-) Základom Essie - Natural Cotton je taká zvláštne mäkká biela farba s nádychom ružovej, sivej, broskyňovej - ani sa mi to nedá presne definovať, ale zanacháva vo mne sentimentálny pocit.  
Lakoval sa tiež skvelo. V prvej vrstve sa síce tváril ako takmer nepoužiteľný sheer, čo robí kopec dier... Ale v druhej vrstve prekvapil - dokonale prekryl všetko a žiaden ďalší nános nebol potrebný. 
Proste super spoločník, keď nemáte chuť na komplikované nanášanie a celkovo na dni keď chcete byť neviditeľná.
Ako hmla - to je ten správny prívlastok.

12 komentárov:

  1. ten je úžasnej, uplně měkoučkej! a kožúšok malého zajačika, či mačiatka - to mi nemůžeš dělat, to já ho hned potřebuju. tyjo, hned jde na wishlist. a s tim lakováním to zní taky dobře, asi tim že má koukám černou etiketu? nj ale jak na ebay zjistit co má jakou etiketu na dně...

    a ta první fotka je super, takováhle pozérka chci bejt taky! proč moje ruka na všech fotkách vypadá jak retardovaná?!

    OdpovedaťOdstrániť
  2. Taky se mi líbí ta první fotka

    OdpovedaťOdstrániť
  3. An: To ma nalákala tvoja nová Golden Rose :-)
    Anna: Budeš sa čudovať, ale pri lakovaní som myslela na teba a tvoj Opi - Funny Bunny. Hrozne som sa bála aby nevyzeral ako "sádlo" :-)
    Sonidlo: Ďakujem, milá si.

    OdpovedaťOdstrániť
  4. to je naozaj nádhera! Taký lak hľadám už dávno (ale len v bežných drogériach)

    OdpovedaťOdstrániť
  5. Ten je nádherný, opravdu mazlík!! U mě taky putuje na wishlist :)

    OdpovedaťOdstrániť
  6. No jo, tak já si ho tam jdu taky připsat... :-) A ta první fotka je super, já občas taky dělám takový pokusy ale ještě nikdy se mi nepovedlo nic publikovatelnýho...

    OdpovedaťOdstrániť
  7. Ten je krásný :-) takový jak do reklamy na rafaello :-D

    OdpovedaťOdstrániť
  8. waw.. tak ten je uz aj na mojom wish liste :))

    OdpovedaťOdstrániť
  9. ach..tak tento som si zamilovala..kde sa dajú kúpiť laky od tejto značky? Lebo ja som ich u nás nevidela:(

    OdpovedaťOdstrániť
  10. U nás som na ne narazila iba v BA a za nekrestanské peniaze, ale kupovala som ho tu:
    modelaznehtu.cz

    OdpovedaťOdstrániť