streda 1. decembra 2010

avon - Midnight Plum


 Dlho predlho som hľadala pravú čučoriedkovú farbu. A našla som ju u BABS - moc jej ďakujem za tip.
Ako všetci vidíte, Avon - Midnight Plum je úplne úžasný odtieň -  ako desať tých najdozretejších malých sladučkých bobuliek. Šťavnatých a voňavých... :-) Mňam.
Nanášala sa bezproblémovo, hladko, krémovo. Dve vrstvy stačili. To, čo vidíte na ukazováku nie je diera, to robí s týmto lakom slniečko. Občas vyzerá takto tekuto, občas skoro čierno.
Jednoducho krása, nebudete sa s ním nudiť.


12 komentárov:

  1. Anonymný1.12.10

    this is such a beautiful color!

    OdpovedaťOdstrániť
  2. Tak ten je opravdu borůvkový a krásný, mňam!!!

    OdpovedaťOdstrániť
  3. Mám tento istý lak, no ja s nim veru nie som spokojná :( Má zvláštnu hustotu, zle sa nanáša a čo je podstatné, veľmi rýchlo sa olupuje...už pár hodín po nalakovaní :(

    OdpovedaťOdstrániť
  4. Vypadá pěkně, ale na mě je bohužel až moc tmavý :-(

    OdpovedaťOdstrániť
  5. Anonymný1.12.10

    Vypadá fakt krásně! Já mám bohužel podobný problém jak viennettka, nemůžu nosit hodně tmavé laky :((

    OdpovedaťOdstrániť
  6. Krása! Je to lepší, než černá. Moc pěkný odstín na oko, ale asi by jsem si tak tmavý nekoupila. Už mi stačí ten můj třešňový od Rimmelu :)

    OdpovedaťOdstrániť
  7. to by mě zajímalo, kolik tak měsíčně utratíč za laky na nehty ;) :D

    OdpovedaťOdstrániť
  8. wow! very nice, that's one of my lemming nail polish! love it!

    OdpovedaťOdstrániť
  9. krásna farba! a vynikajúci blog, už aj followujem, aby som mala najčersvetjšie info o najkrajších odtieňoch... mám totiž silnú predtuchu, že si na tomto blogu vybudujem závislosť :)

    OdpovedaťOdstrániť
  10. tento odtieň milujem :)) celkovo mám laky z avonu rada..

    OdpovedaťOdstrániť
  11. Ja tmavé môžem... vlastne som teraz v štádiu, že môžem všetky farby (Vyliečim sa niekedy?:-)haha) A úmerne tomu aj kopec peňazí míňam - radšej nejdem pátrať, koľko presne... ;-)
    S Avonom nemám zlé skúsenosti, práve naopak. Len je zložité uhádnuť presný odtieň podľa fotky z katalógu.

    OdpovedaťOdstrániť