sobota 9. júla 2011

opi - Mamma Mia!


Oblečené - neoblečené. Nalakované - nenalakované? :-)
Také sú moje nechty len s Opi - Mamma Mia!. Je to lak, do ktorého sa na prvý pohľad zamilujete. Vo fľaštičke vás uchváti nádherne sa prelínajúca ružová farba vo všetkých jej odtieňoch. Na kráse a zaujímavosti jej ešte pridáva rozsypaný strieborný prášok. Celé to vyzerá ako poloroztopený jahodový nanuk, malinová dreň, šťava z vodného melóna alebo sladký osviežujúci sorbet s kúsočkami ľadu... proste niečo ovocné voňavé studené a mňam :-)
Ak však na nechtoch nič podobné nevidíte - "chyba nie je vo vašom prijímači". S jednou vrstvou tejto cukrovej vody dostali moje drápky len trošku zdravého ružového nádychu. Aj tie strieborné mikro trblietka sa na nich zachytili len kde tu a je celkom ťažké ich nájsť.
Keby tento lak nebol vo fľaštičke takýýý peknýýý, dávno by upadol do mojej nemilosti. V podstate ho mám "na hranie" - baví ma žmúriť cezeň do slnka, len tak si ho obzerať a nechať trblietka plávať v celom jeho lepkavom obsahu.
A keď ma to omrzí, začnem ho vrstviť! Na ružovú, fialovú, bielu alebo hnedú???
Nechajte sa prekvapiť ;-)


O tomto laku som v celom šírom internete našla veľmi málo recenzií. Ak na nejaké narazíte Vy, dajte mi prosím vedieť. Rada by som poznala názory naň.
Mne sa snáď podarilo túto informačnú dieru trošku zaplátať :-)))

6 komentárov:

  1. no....NIE! nenávidím také laky!! :D chudák som mu naložila teraz :) keď ja milujem velmi velmi syte laky...ale vo flaske vypada byt fajn keby mal naozaj taku farbu :))

    OdpovedaťOdstrániť
  2. Je to zaujímavá farba, súhlasím vo fľaštičke vyzerá krásne. Našla som zopár recenzií na Makeupalley, pripájam link hádam pomôže :)
    http://www.makeupalley.com/product/showreview.asp/ItemID=39435/

    OdpovedaťOdstrániť
  3. tak to vie nastvat, teda aspon mna.. ked farba vo flasticke nadchne a na nechtoch je to potom len ze.. pche... :(((
    ja niesom veru fanusicka sheer lakov, ale na ruzovom alebo hnedom bude urcite krasny.. aaaaaaaaa aj na fialovom.. mozno aj na modrom..
    dobre dobreeee, uz koncim.. :P

    OdpovedaťOdstrániť
  4. no to je asi ako keď som si kúpila z minicoloramy Ballerinu, čo bol vo fľaštičke úžasný telovoružový púdrový odtieň a na nechtoch-- priesvitný.. :(

    OdpovedaťOdstrániť
  5. Mňa očaril..nechty vyzerajú tak jemne, čiste a zdravo. Ja som sa zalúbila ;-)

    OdpovedaťOdstrániť
  6. Marta: Viem, máš radšej také extravagantnejšie farby lakov. V podstate aj ja znesiem na nechtoch akúkoľvek divočinu... Toto je taká oddychovka od tých všetkých zelených, fialových a modrých a ...
    jewels and nails: ďakujem za tip. Idem to tam omrknúť!
    Babs: Najkrajšie vyšiel na fialovom. Veď uvidíte niekedy v najbliššom poste :-)
    nina: No, Ballerinu poznám a mám veľmi podobný Essie - ani dvadsať vrstiev by nestačilo! :-)))
    Čajová: Taká nenápadná klasika, ale opticky drápky vylepší.

    OdpovedaťOdstrániť