streda 20. júla 2011

opi - Mamma Mia! & Layering


Pred časom som Vám predstavila lak Opi - Mamma Mia! samostatne (bolo to v článku TU) a dnes si ho ukážeme v úlohe efektového nadlaku. No a takú úlohu aj pôvodne mal mať :-)


Najprv som ho navrstvila na lak od Essence - Bloom a Loom /samostatná recenzia TU/ a vznikla pekná ružovo-fialková kombinácia so striebornými trblietkami. Na ukazováčiku si môžete všimnúť, že je pomerne dôležité nanášať Mamma Mia! rovnomerne a radšej v tenkej vrstve. Ja som to neurobila a dajú sa na tomto nechte rozpoznať miesta s väčšou a s menšou koncentráciou nadlaku. Pre bežného užívateľa asi len nepodstatný detail, ktorý takmer nevidieť.



Toto vrstvenie sa mi páči najmenej. Ako základ som celkom neuvážene použila Flormar odtieň No.79 
/samostatná recenzia TU/ a kombinácia je pre mňa nepekná. Taká príliš teplá, príliš do ružova béžová s trblietkami, ktoré mi prekážajú. No aspoň viem, čo už skúšať nemám :-)



Ďalším experimentom bolo spojenie s China Glaze - For Audrey /samostatná recenzia TU/ a príjemne ma prekvapilo. Pôvodná výrazná tyrkysová sa stala s použitím nadlaku tlmenejšou, dostala nevídaný sivý nádych a ružové odlesky. Netradičné, ale myslím, že nositeľné.



Mojim súkromným víťazom je kombo s lakom od Avonu - Midnight Plum /samostatná recenzia TU/. Základný lak je dosť tmavý čučoriedkovo-fialový, ktorý často pôsobí ako čiermy. Keď som ho lízla ružovkastým topperom, fialová vystúpila do poredia a zažiarila. A to doslova - po čiernej ani stopy, plus svietivé stieborné hviezdičky... Takto by mala vyzerať "Midnight Plum"!

 

A teraz sa vyjadrite :-)
V ktorej kombinácii sa Vám Mamma Mia! páči najviac? V ktorej najmenej? Na aký základ by ste ju navrstvili Vy?

18 komentárov:

  1. Já ho zkoušela jen na růžovou. Moc se mi líbí na té tmavé fialové, ostatní kombinace nee.

    OdpovedaťOdstrániť
  2. najviac sa mi páči s tým lakom z Avonu..vyzerá to tak tajomne ako vesmír :))

    OdpovedaťOdstrániť
  3. jednoznacne posledne!!!!!!!!!!!!! ale ostatne nic moc azda ten fialovy no neviem nic moc ale zaver zaklincoval bohovsky! :)

    OdpovedaťOdstrániť
  4. Tá posledná! Neskutočne krásne!

    OdpovedaťOdstrániť
  5. Mě se líbilo nejvíc to první, ale jak jsem uviděla to poslední, och! Jednoznačně nejlepší :)

    OdpovedaťOdstrániť
  6. najviac sa mi páči ten midnight plum, možno skúsim niečo podobné, mám ho už dosť dlho, ale veľmi ho nepužívam, lebo je pre mňa príliš čierny... jediný z nich, ktorý by som určite nenosila je ten "oranžový" :)

    snowhitesdiary.blogspot.com

    OdpovedaťOdstrániť
  7. tieto kombinacie vyzeraju rozhodne zaujimavo:)

    OdpovedaťOdstrániť
  8. Mne sa asi najviac rata kombinacia s CHG For Audrey :) a samozrejme Avon Midnigth Plum :D

    OdpovedaťOdstrániť
  9. Tak nejako som si aj myslela, že tá posledná foto sa Vám bude páčiť :-) aj pre mňa je najkrajšia ;-)

    OdpovedaťOdstrániť
  10. Rozhodně s posledním lakem od Avonu - je to krásně šmrncovní :)

    http://barika-myextraordinarylife.blogspot.com/

    OdpovedaťOdstrániť
  11. Na borůvkovém vede u mě nejvíce! :)
    Jinak samotný je taky krásný :)

    OdpovedaťOdstrániť
  12. ta poslední kombinace je bomba! jinak já bych ho zkusila ještě na růžovou :)

    OdpovedaťOdstrániť
  13. Flormar se mi opravdu nelíbí:-)
    Ale poslední verze s lakem od Avonu je božská!

    http://luczynky-world.blog.cz/

    OdpovedaťOdstrániť
  14. hodnotím to presne tak, ako ty :) a Mia mi ukradla názor, že to s midnight plum vyzerá ako vo vesmíre :) pripomína mi to tie galaktické potlače, čo teraz tak letia :D

    OdpovedaťOdstrániť
  15. kombinacia s Avonovskou cucorsiedkou mu svedci definitvne najlepsie.. :)

    OdpovedaťOdstrániť
  16. neviem neviem, ale nepaci sa mi ani jedno,celkovo ten lak sa mi nepaci, ani vo flasticke, tam vyzera akoby bol "pokazeny"...najlepsie to vyzera pod Midnight Plum, no neviem ci je to len fotkou alebo to naozaj akoby nesplyva dokopy.

    OdpovedaťOdstrániť
  17. jednoznačne posledná kombinácia :)

    OdpovedaťOdstrániť
  18. Najkrajší je s Midnight Plum a najmenej mu podľa mňa pasuje Flormar .. ale aj len tak sám o sebe je krásny :)

    OdpovedaťOdstrániť