piatok 23. marca 2012

Day 13: Animal Print



Tak čo, spoznávate zvieratko, ktoré prišlo s kožou na trh? Nie je to ani leopard, ani tiger a dokonca ani zebra... Je to žirafka! :-)
Elegantná farebná kombinácia zlatej s hnedou je síce trošku okukaná, no myslím, že tento menej používaný vzor jej pridáva štipku originality. Vlastne je celá manikúra podľa mňa strašne vtipná a zakaždým, keď som kukla na nechty, musela som sa pousmiať. Nepravidelné kockovité tvary a vykukujúci zlatý základ pôsobia hravo a veselo. Tak ako návšteva ZOO :-)


20 komentárov:

  1. Anonymný23.3.12

    Ty kostičky jsi kreslila sama? Prvně jsem myslela, že je to razítko, ale jsou tak nepravidelné a nestejné, že to není možné :)
    A ten zlatý lak je který?
    Jinak mně se to líbí, máš pravdu že leopardů je všude spousta, ale žirafku jen tak někdo nemá :D
    Verunka

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. Ano, kocečky som kreslila sama, ale nebolo to ťažké - pri takýchto vzoroch je len dôležité robiť približne rovnaké medzery medzi nimi.
      Zaltý lak je od Gabriella Salvete, číslo 104.

      Odstrániť
  2. Úžasné! Velký palec nahoru, nějak jsi mě navnadila, možná něco podobného zkusím.. :)

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. Som rada, že sa ti to páči a daj vedieť ako sa Ti to podarilo :-)

      Odstrániť
  3. zrovna som sa to iste chcela spytat, co aj slecna v prvom komentari, nepride mi to ako peciatka,krasne si si nakreslila vzor..zlaty lak ma tiez zaujal paci sa mi

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. Nie je to pečiatka - sama som ten vzor kreslila tenkým štetčekom.

      Odstrániť
    2. neskutočné ako sa ti to nádherne podarilo ;)

      Odstrániť
  4. krásne..si originálna :-)

    OdpovedaťOdstrániť
  5. tie su ake rozkosneee :))) inak tiez som si vsimla ze zirafa je taka chudera zanedbavana..ale ja mam zirafkove saty :)

    OdpovedaťOdstrániť
  6. it´s a giraffe!... uplne mi to pripomenulo jednu hlasku zo SpongeBoba :D Krasna zirafka!
    Nikavero

    OdpovedaťOdstrániť
  7. Na zvířecí nehty jsem se moc těšila a jsem mile překvapená :) To vykreslování zebříhovzoru muselo dát práci. Moc hezké :)

    GIVEAWAY

    OdpovedaťOdstrániť
  8. jééj, to je strašne krásne, veľmi sa ti to podarilo, a tá kombinácia, úžasná ako vždy! no nemám slov ;)

    OdpovedaťOdstrániť
  9. Love this design! Really good animal print!

    OdpovedaťOdstrániť
  10. Krásné!) To jsi dělala sama?

    OdpovedaťOdstrániť
  11. :O Tak to si musím udělat, žirafka mě nenapadla! Wow :)

    OdpovedaťOdstrániť
  12. Takyto vzor sa mi paci viac ako zebri alebo leopardi, lebo to este nie je tka okukane, proste krasne a vtipne!!! :)

    OdpovedaťOdstrániť
  13. nádherna... ceý tvůj blog je povedený...

    OdpovedaťOdstrániť