streda 30. júla 2014

Gabriella Salvete - True Love


Viem, že laky od Gabrielly Salvete z kolekcie Sugar už každá z vás má dávno vyskúšané, otestované a iste aj na mnohých blogoch prečítané recenzie. Väčšinou pozitívne ;-)
Ja som si z tejto rady kúpila iba jeden odtieň, ale zato hneď ten najkrajší Gabriella Salvete - True Love. Na túto prepeknú studenú tmavšiu červenú je radosť pozerať.


Odtieň by sa dal smelo prirovnať k nejakému sladko dozretému ovociu, napríklad k malinám, čerešniam alebo višniam. A pocukrovaným! Mňam :-)
Láčik sa lakoval veľmi dobre, konzistenciu má príjemnú, je to také dobre pigmentované polo-želé. Biele rozkošné puntíky sa rozmiestňovali samé od seba veľmi rozumne a rovnomerne po celej ploche nechtu. Schnutie prebehlo behom chvíľky, no povrch ostal hrubý, hrboľatý. Ja som naniesla jednu vrstvu nadlaku Seche Vite, no pre dokonalú hladkosť by bolo lepšie naniesť vrstvy dve.


Podľa mňa je tento lak jedným z tých výnimočných kúskov, ktoré sa podarili. Nie len vďaka veľmi peknému odtieňu a zaujímavým glitríkom, no pre mňa hlavne kvôli svojej výdrži. Nosila som ho skutočne dlho a na piaty deň vyzeral takmer ako práve nalakovaný. Musela som sa veľmi snažiť, aby som našla nedokonalosti v podobe jemne ošúchaných končekov a vyrastených mesiačikov. Ešte som spozorovala stratu lesku, ale skutočne sú to len drobnosti, ktoré si nik okrem nositeľa nevšimne :-)


Jedinú výtku by som mohla mať k ťažšiemu odlakovaniu. No alobal som použiť nemusela, tak to nebolo až také hrozné, aby ma to odradilo. Stačilo nechať tampónik s odlakovačom pôsobiť o trochu dlhšie a zopár posledných odolných glitrov zošuchnúť nechtom.

Ktorý z odtieňov tejto kolekcie máte vy? Tiež vám tak dobre držia ako mne?

18 komentárov:

  1. Mám ho-tahle barva mě taky zaujala nejvíc a vážně ráda ho lakuju.S odlakováním jsem se taky chvíli prala,ale na glitrový laky to nemá:-)

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. To je fakt, ja keď musím siahnuť po alobale, so otrávená a nebaví ma to. Takže sa radšej dlhšie pohrám s klasickou metódou odlakovania :-)

      Odstrániť
  2. Fakt pekná farba, ale ja som akosi usúdila, že "Cukrátka" nepotrebujem, aj keď pri každej návšteve drogérky sama so sebou bojujem :D Tá výdrž je potešujúca :)

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. Ja som tiež všetky ostatné oželela, ale tomuto som odolať nemohla. To je moja farba <3

      Odstrániť
  3. veľmi pekná výdrž aj odtieň laku :)

    OdpovedaťOdstrániť
  4. Barvička je to moc pěkná, ale to dlouhé odlakování není nic pro moje nervy :D

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. Zas také hrozné to fakt nebolo, ale chápem ani ja na odlakovavanie nemám vždy trpezlivosť :-)

      Odstrániť
  5. Barvička je to krásná, ale to odlakovávání by mě asi nebavilo :D
    http://chickflickcherry.blogspot.cz/2014/07/my-favorite-shower-gels-for-summer.html

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. Odlakovanie chce trochu odhodlanosti, ale ide to :-)

      Odstrániť
  6. Krásná barva a super výdrž laku :)

    OdpovedaťOdstrániť
  7. Mám ho a stále čeká na nalkování stejně jako jeho modrý bráška :)

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. Tak šup-šup do toho, tento vážne neodolateľný :-)

      Odstrániť
  8. Barvička je pěkná, zatím nemám žádný odstín z této řady :) Ale líbí se mi asi nejvíc ten světle růžový
    http://veru-life.blogspot.cz/

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. Určite aj ten bude krásny, taký jemnejší, princeznovský :-)

      Odstrániť
  9. veve vysvetli mi prosim, preco sa mi u teba paci kazdy lak, aj ten ktory sa mi na inych blogoch nepaci :-D

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. Hehe, vieš koľkým blogerkám by som mohla položiť rovnakú otázku? :-) Ale moc ďakujem za kompliment, si veľmi milá :-*

      Odstrániť