utorok 15. júla 2014

neon tips

Neklamný znak leta posledných rokov - neónky!
A ani na mojom blogu nemôžu túto sezónu chýbať :-) Síce na oblečení sa im vyhýbam, ale pri manikúre po nich siahnem veľmi rada.
Dnes som ich použila v takej diétnejšej verzii, len na končeky nechtov. Chcela som totiž niečo veselé a farebné a pritom nie moc šialené do práce. Podarila sa mi celkom dobrá kombinácia s mojím obľúbeným nude lakom od Essence - Iced Latte (recenzia TU).


Jednotlivé farbičky som nanášala tenkým štetčekom na nail art, lebo tak sa mi najlepšie kreslí ten oblúčik na francúzskej manikúre. Bola som prekvapená, že aj takýmto spôsobom všetky laky kryli v prvej vrstve a tak bol tento výtvor takmer expresne rýchly :-) Samozrejme má na tom zásluhu hlavne ten svetlý podklad, na ktorom žiarivé odtiene krásne vynikli.
No a ktoré konkrétne to sú?

  • Color Club - What A Shock! je zelená, nie až tak "oči-vypaľujúca" neónka s výraznejším shimmerom. Kratučký článok ešte z roku 2011 nájdete na blogu TU.
  • Orly - Mayhem Mentality patrí podľa mňa medzi najkrajšie neónové oranžové. Je krikľavá, to sa jej nedá uprieť, avšak má v sebe niečo utlmujúce... akoby kvapku bielej alebo broskyňovej... proste krásna. Určite bude aj samostatná recenzia, tak si to dovtedy nejako premyslím :-)
  • Color Club - Blue Light je zástupca asi najvýraznejšej svetlej modrej akú v zbierke mám. Nie je to vyslovene zvýrazňovačová farba, ale modrá proste nikdy nebude neónkou v pravom slova zmysle. No táto tie ostatné pekne dopĺňa. Prvú písomnú zmienku o tomto laku nájdete u mňa TU.
  • Orly - Beach Cruiser ďalšia super neónka od Orly, na ktorú som písala priam oslavný článok kedysi TU. A stále trvám na tom, že ak neónku, tak od tejto značky.
  • Flormar - P06 som objavila v drogérii Teta ešte pred rokom. Zobrala som si ho len preto, že výraznú žltú nemám a bol v celkom maličkom balení. Ako viete, toto nie je moja top farba :-) Aj preto som ho lakovala teraz prvý krát, no keďže len na dva malíčky, neviem o ňom toho moc povedať... budem sa snažiť odhodlať sa aj na samostatný článok.


Na záver by som chcela moc pozdraviť jednu moc milú slečnu/pani, ktorá ma spoznala ako Veve z blogu a prihovorila sa mi :-)
Bol to pre mňa nový zážitok a aj som z toho bola celkom v šoku - až tak, že som sa jej zabudla opýtať na meno... a asi som aj pôsobila trošku nekoordinovane :-) Každopádne jej veľmi pekne ďakujem, bolo to príjemné stretnutie a som rada, že som som ju spoznala a mohla prehodiť pár viet :-)
A viete, čo mi je na tom najvtipnejšie? Slečna sa ma opýtala niečo v zmysle: "Vy máte blog, že?" A mne v prvom momente napadlo, že by potrebovala papier a pero :-))) Akože blok - zápisník :-))) No som ja ale trupka :-)


20 komentárov:

  1. to vyzera nadherne.. mna este nikto neoslovil, ale asi by som bola tiez v soku :-)

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. Ďakujem, no bol to taký zvláštny pocit... také stretnutie reálneho sveta s týmto mojim malým virtuálnym :-)

      Odstrániť
  2. Jů to je pěkné, neokoukané. Líbí se mi to :)

    OdpovedaťOdstrániť
  3. Jééj, Veve, táto tvoja manikúra mi až vyčarila úsmev na tvári :) Veľmi milé a podarené, keďže milujem všetko farebné, tak si sa mi touto manikúrou presne trafila do vkusu :)

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. To som rada, že som ťa takto potešila :-) A keď sa na to tak zahľadím, tie farebné mesiačiky vyzerajú trochu ako smajlíky :-)

      Odstrániť
  4. Milé :) Vždy som milovala kombo nude/béžovej s neónkami... :) Aj keď už mi neóny na nechtoch dosť vadia, lebo ich má každá pipi(na)...

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. Sama som zvedavá, kedy budú neónky aj v lete skutočne "out", zatiaľ to však nevyzerá a mám pocit, že ich je čím ďalej tým viac. Mne na nechtoch nevadia, ale na oblečení sa mi tiež už dosť okukali.

      Odstrániť
  5. Anonymný16.7.14

    Presne takto si (budem Ti tykat ak sa neurazis Veve) mala nalakovane nechty ked som ta oslovila. Aj ja som trubka ze som sa nepredstavila, lebo som bola taka stastna ze vidim konecne nejaku blogerku na zivo. Inak volam sa Zuzka a som z Levic a v ten den som bola na neplanovanom vylete v Ziline. Kazdemu som potom rozpravala ako som stretla jednu z mojich naj blogeriek. Celebritu pre mna!

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. Moc ma tešilo Zuzka! Bolo to moc fajn. Ja som tiež o našom stretnutí hneď volala mužovi a poklebetila kamoškám. A všetci sme z toho mali zážitok :-) Ešte teraz sa tu usmievam na monitor :-D

      Odstrániť
  6. Nechtíky sú krásne, ale príhoda so stretnutím blogerky a obdivovateľky je úplne skvelá :) Normálne mám lepší deň, kočky :)

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. Aj ja mám hneď lepšiu náladu a chuť do blogovonia, keď si na to spomeniem :-)

      Odstrániť
  7. Mně se teda nejvíce líbí ten modrý :D Moc neonkám neholduji, ale tyhle vypadají fakt skvěle :) Ne jak papoušek :D

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. Ďakujem, je to taká decentnejšia možnosť ako sa dajú nalakovať tak krikľavé farby.

      Odstrániť
  8. Jé, to je super zážitek. :) Nehtíky jsou maximálně povedené a obdivuju, jak jsi ty konce krásně a precizně nalakovala, protože to vypadá jak podle šablony :)

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. Tenučkým štetcom mi to ide najlepšie, šablónky som mala tiež, ale lak mi pod ne vždy zatiekol a urobil viac škody ako úžitku :-) Takže to robim takto prácnejšie :-)

      Odstrániť
  9. ty jedna kúzelníčka, krááááááásne, už som nejaké s farbnými koncami videla, ale tieto tvoje sa mi páčia najviac a stretko...milé...čo viac k tomu povedať:)

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. Ďakujem, ale na tej béžovej to tak pekne vyniklo nejak samé od seba :-)

      Odstrániť