nedeľa 7. decembra 2014

2. adventná nedeľa s Malý koutek krásy


Přeji krásnou 2. adventní neděli !

Dnes vás zdraví Romana z Malý koutek krásy, jakožto host v projektu Ako pät blogeriek čaká na Vianoce. Pozvání od Veve mě nesmírně potěšilo a je mi ctí tu dnes s vámi být. :)

A co jsem si tedy připravila ?


Mám tu pro vás jednoho pana sobíka, který se moc těšil, až přijde jeho čas a bude se vám moct ukázat. :) 

Jako podklad jsem mu zvolila nebesky modrý NYC 325 Raindrop a ostatní nehty jsem nalakovala s bílým China Glaze Snow. Chvilku jsem musela počkat, aby vše pěkně uschlo a pak se šlo na tvoření pana soba. :) 

Na jeho trochu šišatou hlavičku jsem použila béžový odstín Miss Sporty 032. Stačily na něj tři tahy - jeden v prostřední části nehtu a po jednom tahu po okraji nehtu, to vše se štětečkem z laku. Následně jsem mu nakreslila parůžky s OPI How Great Is Your Dane ? a to za pomoci zdobící kuličky. Když mi hlavička připadala suchá, vytvořila jsem opět se zdobící kuličkou bílá očka a do nich dva černé puntíky jako zorničky. 

A na závěr samozřejmě nesmí chybět jeho červený čumáček. :)  Na ten mi skvěle posloužil Nubar Ruby


Sobík je hotový a přichází řada na ostatní nehty, které jsou vytvořené houbičkovou metodou. Použila jsem houbičku na make-up, na kterou jsem nalakovala jeden bílý a modrý pruh. Naťupkala na nehty, přelakovala top coatem a na to vše poskládala hexagony z China Glaze Chillin With My Snow-mies, což mělo symbolizovat padající sníh. :) Menší glittry z toho samého laku jsem umístila i do pozadí za sobíka. A bylo hotovo. :)




Ještě jednou velmi pěkně děkuju za pozvání a už se moc těším na ostatní holky a jejich výtvory. :)

Mějte se krásně a pohodově si užívejte adventní čas :)


12 komentárov:

  1. To je rozkošný :) moc povedený Romčo :)

    OdpovedaťOdstrániť
  2. Moc povedené! Nádhera :)

    OdpovedaťOdstrániť
  3. ja som premýšľala o sobíkovi, že mu spravím update po roku, len tak, na FB a IG. Páči sa mi to skombinovanie s bodkami na gradient, je to také mrazivé.

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. Jsem ráda, že se líbí Suzi :) Těším se na tvůj post i na update sobíka :)

      Odstrániť
  4. ja už som ich obdivovala na instagrame, mám veľmi rada sobov, takže s týmto si mi veľmi ulahodila:)

    OdpovedaťOdstrániť
  5. jééj to je roztomilé :3

    http://lovelybeautybook.blogspot.sk/

    OdpovedaťOdstrániť