nedeľa 11. januára 2015

Károvaný nail art

S Novým rokom som opäť zmenila tvar nechtov a po dlhších okrúhlych som si ich obrúsila na krátke hranaté. Vždy po takejto zmene sa na ne neviem vynadívať a dostanem kopec nápadov na nail art :-)
K rovno zapilníkovaným sa mi tentoraz hodilo niečo geometrické, pravidelné, farebné... A tak vznikol tento motív.


No samozrejme, najprv som si klasicky nalakovala všetky nechty - tentoraz som si ako základ vybrala lak Sally Hansen - Oxide. Má veľmi peknú tmavosivú farbu s drobučkým sivým trblietavým práškom, vyzerá úplne ako antracitová metalíza na nejakom aute :-) Lakoval sa celkom dobre, v prvej vrstve som si nebola istá krytím, lebo pomerne dosť presvital... No druhá vrstva sa pekne spojila s tou prvou a žiadna ďalšia už nebola potrebná.
Spokojná som bola hlavne s rýchlym schnutím, keďže som sa chcela na nail art vrhnúť čo najskôr. Nemám rada, keď musím čakať na uschnutie laku aby som mohla pokračovať.


Tak som teda pokračovala. Na jeden nechtík som tenkým štetcom nakreslila dva zlaté trojuholníky a na druhý necht to isté len s bielou akrylovou farbou. Potom som si zobrala krásny fialový Essence - Passion for Fashion a viedla štyri čiary krížom cez nakreslené trojuholníky. Aby bol nail art kompletný, ťupla som štyri biele bodky na jeden necht a štyri zlaté bodky na druhý. Oba obrázky sa tak pekne dopĺňajú, vidieť, že patria k sebe :-)


Na záver som všetko prelakovala nadlakom, aby sa môj výtvor pekne leskol a dlho vydržal. A naozaj som sa z neho tešila asi päť dní, čo je celkom dobrý výkon.
Po celý čas nosenia mi to trošku pripomínalo dres amerických cheerleaderiek, hlavne tá kombinácia farieb a tie pravidelné tvary. Hehe. Alebo ešte taký ten metrosexuálny svetrík, čo sa mi na chlapoch tak nepáči :-) Ale na manikúre je tento vzor celkom fajn, čo poviete?


10 komentárov:

  1. Veve to se ti moc povedlo :)

    OdpovedaťOdstrániť
  2. Ja som tento vzor chcela robiť do challenge, aj som ho spravila, len kiež by bol ten výsledok takýto pekný a mohla ho publikovať. Ja mám totiž taký svetrík s golfovým vzorom, ale snáď na babe to nevadí :-D

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. No veď aj na mojom výtvore sú chyby. Hlavne som bola nahnevaná na zlatú akrylovku - nejako slabo kryje. A na ženách mi ten vzor nevadí, veď som si ho aj dala na nechty :-), to len na chlapoch sa s tým neviem stotožniť.

      Odstrániť
    2. ja si nemôžem pomôcť, ale keď taký prípad vidím, vždy sa opýtam: přijmeš moji růži? :-D

      Odstrániť
    3. Hehehe, presne! :-D Ale schválne som o tom v článku nehovorila, lebo neviem, či si na tú šou ešte vôbec niekto pamätá a či ju registrovali aj české kolegyne ;-)

      Odstrániť
  3. Nádhera, to se mi moc líbí. :) A ten SH vypadá báječně.

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. Ďakujem. Ten SH som kupovala asi pred dvomi rokmi za smiešnych 2,5€ a tiež som s ním moc spokojná :-)

      Odstrániť
  4. Cipana :) krásne! nikdy nepochopím ako niektoré dievčatá dokážu tak krásne lakovať nechty :)

    http://oodla.blogspot.sk/2014/11/dotted-blouse.html

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. Ďakujem Mirka! Ale myslím, že aj s ostatnými dievčatami, čo robia nechty sa zhodneme, že to vážne chce len cvik :-)

      Odstrániť