sobota 11. septembra 2010

čokoláda

 

Na tento odtieň som sa veľmi tešila, lebo som si robila nádeje, že bude čokoládovohnedý. Nie je. Flormar č. 76 je síce hnedá, ale pri nalakovaní prvej tenučkej vrstvy som zistila, že má nenápadný bordový podtón. Čo už, na sladké si teda nechám zájsť chuť :-)
Vlastne mi pripomína práve vylúpnutý gaštan - lesklý a hladký a taký akurát do dlane. Mám rada gaštany a v podstate ich celú jeseň nosím vo všetkých vreckách :-) Tak na mňa aj pôsobí - veľmi teplo a jesenne. Takže týmto vyzývam dážď, vietor a sychravé počasie, nech si dajú chvíľku oddych a pošlú zubaté jesenné slnko! Chcem si tento lak užiť so šuchotavým krokom medzi opadaným lístím ako mu hľadám gaštankového bratčeka :-)

 

8 komentárov:

  1. To razítko je boží! :D

    OdpovedaťOdstrániť
  2. Flormar made in turkey :))I like it very beautıful nails

    my blog
    www.hayallergercekolsa.blogspot.com

    OdpovedaťOdstrániť
  3. Kaštanová barva je náhodou nádherná! Akorát Flormar laky moc nemusím :-)

    OdpovedaťOdstrániť
  4. Anonymný11.9.10

    To razítko se mi moc líbí! A taky květinky nahoře na stránce!

    OdpovedaťOdstrániť
  5. Ďakujem!
    Razítko som získala u našich šikmookých obchodníkov :-)

    OdpovedaťOdstrániť
  6. I love this color. And cupcake stamp is so lovely! :))

    I also have a nail blog, maybe you can visit sometime? :D
    http://sunny-monday.blogspot.com/

    OdpovedaťOdstrániť