pondelok 13. septembra 2010

dobré ráno

Dúfam, že sa dnes máte (napriek pondelku :-)) všetci super. Ja áno ;-) Pri pití rannej kávičky a motaní sa po internete som totiž na skvelom slovenskom portáli o kozmetike bling.sk objavila článok... A ten článok je o mne a mojom blogu!!!
Ani sa mi nechcelo veriť vlastným očiam :-D. Veď blogujem len pár mesiacov a v záplave ďalších kvalitných blogov o lakoch na nechty som len kvapka v mori...
Týmto sa chcem poďakovať hlavne Andree Novákovej za uverejnenie článku (stále sa mi zdá nepochopiteľné, že si ma niekto všimol a dal si tú námahu napísať), samozrejme tiež všetkým mojim stálym followerom a aj náhodným čitateľom.Váš záujem a milé komentáre ma veľmi tešia.



7 komentárov:

  1. gratulujem v prvom rade, musim sa priznat ze ja som dosla este len vcera z dovolenky cize obkukavam vsetky mozne stranky, ale ta tvoja je skvela!

    OdpovedaťOdstrániť
  2. hey i saw your comment on my blog, thanks!
    you said my blog is amazing, no your blog is! i really love some nailart that you made! i'm a new follower and look forward to seeing more from you!
    xx

    OdpovedaťOdstrániť
  3. Anonymný13.9.10

    No tak to je bezva! Gratuluju, tvůj blog je opravdu skvělý!

    OdpovedaťOdstrániť
  4. I tagged you with an award!
    http://you-nailed-it.blogspot.com/2010/09/ive-been-tagged-with-award.html

    xx

    OdpovedaťOdstrániť
  5. Dobře TY! :) Gratulace :)

    OdpovedaťOdstrániť
  6. Diky všetkým. Som fakt rada :-)

    OdpovedaťOdstrániť