štvrtok 25. augusta 2011

golden rose - Graffiti


Pred časom sme isto všetci urobili veľké "Aaaaaaach" pri poste Deniz z Emerald Sparkled TU. V jej článku sa objavili praskajúce metalické laky od značky Golden Rose.
Priznám sa, že som okamžite prehľadala internet, aby som zistila, kde sa dajú (najlepšie na Slovensku) zohnať... A nič som nenašla. Pátrala som pár dní a pomaly sa zmierila s tým, že to také ľahké nebude.

Predvčerom prišiel za mnou do práce môj drahý priateľ s tým, že mi chcel urobiť radosť. Podal mi do ruky zopár krabičiek a ja som skoro odpadla. Boli to moje vysnívané Graffity! Najlepšie na tom je, že vôbec netušil, že som po nich túžila a zrazu som ich držala v ruke. No hotový malý zázrak! ;-)

 Ak je niekto zo Žiliny a chce vedieť, kde tento poklad uloviť - v OC Mirage je stánok s kozmetikou Golden Rose a okrem všeličoho iného tam nájdete aj tieto vychytávky.
Moje odtiene (všetky, čo mali :-)) sú:
09 - stredne modrá
13 - šampanská zlatá
10 - svetlejšia malinová červená
14 - klasická strieborná
11 - fialová so zlatými trblietkami 

 Všetky sú úplne nádherné, trblietavé a výborne sa dá regulovať ich praskanie. Nerozpadávajú sa príliš rýchlo a tak môžete naniesť buď tenkú vrstvu - črepiniek bude viac a nahusto. Hrubší nános Vám zaručí väčšie praskliny aj úlomky efektového laku. 
Sú výborné aj napriek tomu, že sa mi moc nepodarili fotky. Sľubujem, že Vám ich ešte predstavím postupne a v celej kráse. Pár bonusových fotiek strieborného praskajúceho laku a laku z minulého postu si môžete kuknúť na Facebooku TU.


11 komentárov:

  1. juhúúúúúúúúú, tie musím mať :)

    OdpovedaťOdstrániť
  2. Ten tvůj přítel je stejně nejlepší chlap na světě! :-D Laky jsou krásné, taky se musím mrknout zda u nás někde budou k sehnání.

    OdpovedaťOdstrániť
  3. och závdííííím :) úplne som sa nad nimi rozplývala už na emeraldsparkled.com a teraz sa rozplývam zasa :) škoda len, že Žilina je taaaaaaaaaaaaaaaak ďaleko :/

    OdpovedaťOdstrániť
  4. nadhera :) parada proste.. aj tvoj chlap no konec :)))

    OdpovedaťOdstrániť
  5. už ich mám :) juhúúúú a som nadšená.....aaaach
    P.S. kúpené v Poprade

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. ahoj, ja viem že už si to tu dávno písala, ale kde v Poprade si ich kúpila? :O :D

      Odstrániť
  6. Zjistila jsem, že jsem si nehty nelakovala už pěkně dlouho!! Jdu to napravit:-)

    OdpovedaťOdstrániť
  7. What a cute crackle colors!

    I follow your blog now for a pretty long time and maybe you followed mine on Melaniesnailpolish (The Color Palette), but I moved to a new blog that fits my ideas. Maybe you would like to take a look at www.thecolorpaletteblog.blogspot.com
    Maybe I see you there :)

    OdpovedaťOdstrániť
  8. Lylynka: Ja som ich kúpila v Ziline v OC Mirage, ale Alenka písala, že ich našla aj v Poprade. tak snáď nebude problém kúpiť ich tam, kde majú túto koumetiku.
    Viennettka: Keby si ich náhodou nezohnala a moc chcela, napíš ;-)

    OdpovedaťOdstrániť
  9. Anonymný29.8.11

    Ďakujem za tip, dnes si po nejaké kúsky do Mirage skočím:))

    OdpovedaťOdstrániť