štvrtok 18. augusta 2011

opi - Lucerne - Tainly Look Marvelous


Na tento lak som sa z mojej poslednej objednávky tešila si najviac, no moje konečné dojmy zostali neurčité... Aby sme si rozumeli, som rada, že ho mám, Opi - Lucerne - Tainly Look Marvelous je naozaj pekný lak. Ale asi som ho neskúšala v správnom období, predsa len, na leto sa moc nehodí. Verím, že v zime ešte len príde jeho čas... a tipujem, že na Silvestra bude ten pravý :-)

Jeho základ tvorí taký polovičný tmavo-sivý sheer s naozaj veľkým množstvom strieborných a oceľovo-kovových trblietok. Vznikol tak žiarivý grafitový odtieň, presne ako hrot tej najmäkšej ceruzky :-)
Čakala som, že bude viac kryť a maľovať tak hladko ako tá ceruzka.  Omyl.
Našťastie jeho výhodou je, že sa fakt dobre vrství a intenzitu odtieňa si jednotlivými nánosmi vybudujete postupne sami. Rýchlo schne, čiže vrstiev môžete mať naozaj veľa. No treba si dať pozor na jednu vec: tým, že je samotná hmota laku polopriehľadná, necht presvitá a odtieň dostáva trošilinku nazelenalý podtón. V podstate funguje vzorec - čím viac vrstiev, tým menej zelenej. Ja som dala tri.
Je tekutejšej konzistencie, no ovláda, kontroluje a lakuje sa dobre. Asi kôli tým glitríčkom neschne úplne "doleskla", hrubý povrch však nemá.

 

Predpovedám mu celkom veľkú slávu. Nápadne sa totiž podobá na jeden z novších lakov od Chanelu - Grafit. No... a všetci vieme ako to dopadlo napr. s Paradoxalom ;-) a jeho miliónmi dupes.

PS: Ak máte niekto možnosť, isto si kúpte brata spomínaného Chanelu - Peridot.
Zaručí Vám to moju bezbrehú závisť! :-))) 

11 komentárov:

  1. Ne že bych ho nechtěla vyzkoušet, ale moc se mi nelíbí.

    OdpovedaťOdstrániť
  2. je stvorený naozaj ako na Silvestra ...pekný ale asi moc noblesný ..skorej na nejaké príležitosti ...
    jak to ty robíš že máš vždy tak krásne nalakované tie nechtíky ...

    OdpovedaťOdstrániť
  3. Kde sa dajú kúpiť laky OPI? Majú ich niekde aj normálne alebo len cez internet?

    OdpovedaťOdstrániť
  4. Majú ich aj normálne, na nete za 11,60 ale v obchode som videla aj 13. Ja som vyskúšala ebay a pošťastilo sa mi za 6-7 eur, podobne aj China Glaze:)

    OdpovedaťOdstrániť
  5. na mňa moc ťažká farba

    OdpovedaťOdstrániť
  6. Anduska, china glaze sa dá kúpiť už aj cez jeden slovenský e-shop za 6,00e.
    Ja mám tento OPI, je ešte z minuloročnej kolekcie, síce je krásny, ale nevieme si na seba zvyknúť, tak ešte čaká na svoju slávu v mojej poličke :-(
    Veve, ale na tvojich nechtoch je nádherný!

    OdpovedaťOdstrániť
  7. nahodou, mne sa ta farba paci

    OdpovedaťOdstrániť
  8. Ano videla som, na ebay som nahodou kupila Opi aj ChG od jedneho predavajuceho,takze som usetrila na postovnom. Na Slovensku v e-shopoch je dost velke postovne a to ma neraz odradza.

    OdpovedaťOdstrániť
  9. asi prvýkrát nepoviem VAU.. ja mám síce rada na sebe svetlejšie odtiene a na iných mi nevadia žiadne výstrelky, ale tomuto akosi neviem prísť na chuť- taká smutná farba :D

    OdpovedaťOdstrániť
  10. pekne si to napisala, strasne rada citam tie tvoje kreativne vety :)...a k laku - mne sa hrozne paaaaaci! :)

    OdpovedaťOdstrániť
  11. Ahoj, velmi sa mi pacia OPI laky a chcela by som sa ta spytat, kde by som mohla kupit za rozumnu cenu shrek kolekciu alebo pirrates of carribean kolekciu> dik

    OdpovedaťOdstrániť