utorok 2. augusta 2011

pilník - prívesok na kľúče


 Každý deň si treba urobiť radosť. A mojou dnešnou radosťou je tento pilníček - prívesok na kľúče. Objednala som si ho z Avonu, stál 1,90€ a veľmi sa z neho vytešujem!
Je maličký, modrý, rozkošný a kvetinkový. Tieto atribúty ho robia maximálne nepostrádateľným a hlavne extra praktickým :-)))


 Z jednej strany sa nachádza najhrubší pilník, ktorým poľahky zbrúsite zlomený nechtík.
Z opačnej strany ako vejár rozložíte ďalšie tri šikovné plôšky: Jemnejší pilník tvarovanie, extra jemný pilník na vyhladenie nerovností a nakoniec leštičku.
Svojimi rozmermi sa ideálne hodí ako prívesok na kľúče a tak ho môžete mať stále pri sebe. Či už ako prvú pomoc pri manikúrovej nehode, alebo môžete zahnať nudu v práci zdokonalením svojich drápkov ;-)

8 komentárov:

  1. Zlaté! Také niečo by sa mi tiež určite zišlo :)

    OdpovedaťOdstrániť
  2. wáá to by sa mi presne hodilo..

    OdpovedaťOdstrániť
  3. pekne :) a tie kluce :D:D same sprostosti :D keby si videla tie moje :D :D neviem presne cslo ale okolo 30 karik + prívesky :D :D :D takze sa tiez pridavam do klubu malo klucov vela sprostosti :):D

    OdpovedaťOdstrániť
  4. Rozkošná drobnost :-)

    OdpovedaťOdstrániť
  5. Ten je pěkný! Asi budu muset zase po delší době omrknout nabídku Avonu :-)

    OdpovedaťOdstrániť
  6. velmi pekne viem si predstavit, ze pre teba je pilnik nepostradatelny:)

    OdpovedaťOdstrániť
  7. hmm, je to pekne, no pilnik na klucoch by som nechcela i pre to, ze nemam rada na klucoch vela veci a i z hygienickeho hladiska (ale to je mozno len moj trochu "paranoidny" nazor:))

    OdpovedaťOdstrániť
  8. ahoj, ja som od Turecka až po vás. Veľmi pekný cituje yapıyorsunuz.Ve páčilo. Veľmi pekný príliš cukru:)) Prajem si však, že tu

    OdpovedaťOdstrániť